Виховна роботаСтруктура виховної роботи Планування виховної роботи здійснено на основі програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», рекомендованої Міносвіти і науки молоді та спорту України, затвердженої наказом № 1243 від 31.10.2011 року. Вважаючи, що основою сучасного виховного процесу є людина як найвища цінність, дирекція, класні керівники, керівники гуртків та факультативів спрямували свою роботу на її гармонійне виховання. Головною тенденцією якого є формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе. Виходячи з цієї Концепції у планах школи, класних керівників, керівників гуртків, організацій і об’єднань школярів передбачено і здійснено ряд заходів з учнями згідно їх вікових особливостей, в основу яких покладено ціннісне ставлення до себе, до сім’ї, родини, людей, до праці і довкілля, мистецтва і держави. Для досягнення визначеної мети в процесі виховання реалізовуються такі завдання: - дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми; - організація виховного процесу в класному колективі та з батьками на засадах проектної педагогіки; - створення програми виховання для кожного класу з урахуванням індивідуально- педагогічних можливостей класних керівників , батьків а також результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів; - задоволення базових потреб особистості вихованця ,фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці; - оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової; - співпраця з органами учнівського самоврядування; - інтеграція зусиль батьківської громади, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ охорони здоров’я.
Права дитини в Україні
Що таке булінг
Кібербулінг Булінг
|
Honlap-menü
Keresés
Naptár
Mentett bejegyzések
Statisztika
Online összesen: 1 Vendégek: 1 Felhasználók: 0 |