Структура виховної роботи
Планування виховної роботи здійснено на основі програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», рекомендованої Міносвіти і науки молоді та спорту України, затвердженої наказом № 1243 від 31.10.2011 року.
Вважаючи, що основою сучасного виховного процесу є людина як найвища цінність, дирекція, класні керівники, керівники гуртків та факультативів спрямували свою роботу на її гармонійне виховання. Головною тенденцією якого є формування системи ціннісного ставлення особистості до соціального і природного довкілля та самої себе.
Виходячи з цієї Концепції у планах школи, класних керівників, керівників гуртків, організацій і об’єднань школярів передбачено і здійснено ряд заходів з учнями згідно їх вікових особливостей, в основу яких покладено ціннісне ставлення до себе, до сім’ї, родини, людей, до праці і довкілля, мистецтва і держави.
Для досягнення визначеної мети в процесі виховання реалізовуються такі завдання:
- дотримання принципів виховання, визначених концептуальними засадами національної програми;
- організація виховного процесу в класному колективі та з батьками на засадах проектної педагогіки;
- створення програми виховання для кожного класу з урахуванням індивідуально- педагогічних можливостей класних керівників , батьків а також результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;
- задоволення базових потреб особистості вихованця ,фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці;
- оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
- співпраця з органами учнівського самоврядування;
- інтеграція зусиль батьківської громади, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ охорони здоров’я.
Права дитини в Україні
Що таке булінг
Кібербулінг
Булінг
Як я став кіберсупергероєм